Subject: Re: Väljatöötamiskavatsus
From: "Triin Agan" <[email-masked]>
To: "info.fin list"
Date: Thu, 6 Mar 2025 09:38:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame väikese viibega Eesti Loto poolsed tähelepanekud seoses HasMS
muutmise seaduse eelnõu väljatöötmiskavatsusega järgmistes punktides:

1.	“Loterii kaughasartmänguna”:

	Arvestades e-kiirloterii hasartsemat olemust ja seeläbi

	alaealiste mängijate täiendava kaitsmise vajadust, tuleb muuta ka
e-kiirloterii mängijale

	seatavat vanusepiirangut. Samuti tuleb kehtestada e-kiirloteriile
selle olemusest lähtuvad

	nõuded, sealhulgas laiendada sellele vähemalt osaliselt
kaughasartmängu nõudeid.

	Oleme nõus, et e-kiirloteriile tuleb vastavalt selle olemusele
nõuded kehtestada ning meie hinnangul võiks e-kiirloterii vanuse alampiir
olla 18 aastat.

2.
"Kaotuse ja kaotuse limiidi sisustamine ning mängija kaitsereeglite
piisavus”:

	Soovitame sarnaselt EL senisele praktikale võtta kasutusele nii
kulutuslimiidi (kogu mõõdetud perioodi jooksul kulutatav summa, nt ühes
kalendrikuus tehtud panuste summa) kui ka kaotuslimiidi, mida mängija on
nõus kaotama mingis ajaühikus täielikult (kogu tehtud panustest
lahutatakse võidud). EL pakub klientidele kalendrikuupõhiselt mõlemaid
limiite üheaegselt.

Lugupidamisega

Triin Agan

Tegevjuht
+372 5210120

From: [email-masked] <[email-masked]>
Date: Monday, 27. January 2025 at 16:08
To: Eesti Ringhäälingute Liit <[email-masked]>,
Hasartmängusõltuvuse Nõustamiskeskus <[email-masked]>, Eesti Hasartmängude
Korraldajate Liit <[email-masked]>, Eesti Loto info <[email-masked]>
Subject: Väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Hasartmänguseaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 27.01.2025

Registreerimise number: 1.1-26/453-1.

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.